Hledám střechu Hledám firmu Hledám radu Střecha chytře

Rady a návody

6 tipů pro efektivní internetovou kampaň pro práce na střeše

3. 10. 2017

Používáte proklikové PPC kampaně, kde platíte Seznamu a Google za prokliky?

Jak by ne, PPC kampaně dnes dělá kde-kdo. Někdo sám, někdo s agenturou. A rozhodně vám je můžeme doporučit, i my je používáme pro propagaci našeho portálu Krytiny-Strechy.cz. 

PPC kampaně jsou skvělé, protože pokud jsou správně nastaveny, dokáží oslovit právě tu potřebnou cílovku, o kterou nám jde. Na druhou stranu, a to je častý příklad, se díky PPC kampaním může utratit spousta peněz naprosto neefektivně. Je to dáno tím, že nastavit kampaně správně není jednoduché a jsou k tomu potřeba dlouholeté zkušenosti. 


Na PPC kampaních je úžasné i to, že můžeme ovlivnit kolik utratíme. Navíc jde snadno měřit, zda tyto kampaně mají nějaký úspěch a pokud ne, jednoduše a rychle je vypneme. Je nám jasné, že mnoho z vás má také spuštěné tyto kampaně na Seznamu či Googlu a řešíte si je sami nebo máte najatou agenturu nebo specialistu, který se vám o kampaně stará. 


Nedávno jsem slyšel od jednoho našeho inzerenta zajímavý názor: „Dělám proklikovou kampaň na Seznamu a Google, všechno tak nějak funguje, čísla jsou dobrá, ale abychom jich dosáhli, platíme měsíčně desetitisíce korun. Inu konkurence je v česku ve střechách hrozná, ale jinak to nejde...". A to je právě ono, na PPC kampaních můžete utratit hodně peněz a nic vám to nepřinese. Chyba. PPC kampaně vždy mohou přinést úžitek, jen musí být správně nastaveny.


Na co si dát při tvorbě PPC kampaní pozor:
  1. Rozdělte si kampaně co nejprodrobněji, například pro každou vaši službu nebo produkt vytvořte jednu kampaň.
  2. U každé kampaně můžete nastavit denní limit a tím určíte kolik maximálně denně utratíte.
  3. Nepoužívejte příliš obecná slova (jako střecha, střešní krytina, atd). Tyto slova jsou velmi drahá. Spíše zkuste přesnější fráze jako například "pokládka plechové krytiny" atd. 
  4. Používejte vylučující slova, vaše inzeráty se pak nebudou zobrazovat například když někdo hledá návod nebo recenzi.
  5. Inzeráty pište tak, aby zaujaly a hlavně aby byly gramaticky správně. 
  6. Minimálně jednou týdně kampaně vyhodnocujte.

Těch bodů by tu mělo by být daleko víc a článek by se nevešel ani na sebevětší monitor. 

Závěr
PPC kampaní se nebojte, dokáží skvěle zacílit na vámi požadovanou cílovku, ale je potřeba si dát záležet na nastavení a následně správě kampaní.

Chcete efektivně propagovat Vaši firmu?


Vyberte si akční balíček s auditem zdarma


Krytiny-Strechy.cz; Martin Smutný



Rubriky článků