Jak plně využít Návrháře?
Vaši zákazníci si dávají na výběru střešní krytiny záležet. Srovnávají všechny parametry a řeší i finální vzhled. Sebemenší pochybnost je od nákupu odradí, případně nasměruje ke konkurenci. Usnadněte jim výběr a zbavte je pocitu strachu. Dejte jim do rukou Návrháře střech. |
Stačí pár minut a potenciální zákazník hned uvidí, jak by vaše střešní krytina vypadala na jeho domě. Produkty z vašeho portfolia jednoduše zařadíme do aplikace na našem portálu. Chcete získat silnou konkurenční výhodu? Návrháře individuálně upravíme a nasadíme pod vaší značkou rovnou na firemní web.
Otevřete cestu umělé inteligenci
Vaše zákazníky zajímá, jak bude jejich nová střecha vypadat. Sami si uvědomujete, že estetika hraje zásadní roli při výběru, a tak s vizuály ve svých strategiích hojně pracujete.
Vzorky, fotografie realizací, návrhy či interaktivní vizualizace na referenčních stavbách dokážou realitu přiblížit. Neřeší ale zásadní otázku zákazníků: „Střecha je sice nádherná, ale bude se hodit právě k mému domu?“
Zbavte je veškerých pochyb. Otevřete cestu umělé inteligenci, kterou náš Návrhář střech využívá se vším všudy. Pomocí propracovaných algoritmů a strojového učení vytvoří vizualizaci střechy na jakémkoliv domě. Stačí jen nahrát vlastní fotografii, nebo zadat adresu. Díky propojení s Google Streetview se vaše střešní krytina objeví i na budově v nejzapadlejším koutě světa, a to během okamžiku. Podrobný popis toho, jak Návrhář funguje, najdete v návodu zde.
Buďte vidět. Držíme vám místo
Návrháře střech jsme zdarma zpřístupnili všem návštěvníkům portálu www.krytiny-strechy.cz. Ihned po spuštění pilotní verze zaznamenal velký úspěch a vygeneroval tisíce unikátních vizualizací. Právě teď uživatelé zkouší různé typy střešních krytin a zjišťují, který vzhled bude jejich domu slušet nejvíce.

V Návrháři střech je přes 150 krytin – a mezi nimi mohou být i ty vaše
Využijte příležitosti a získejte v Návrháři prostor pro prezentaci vlastních modelů střešních krytin. Poskytněte uživatelům kromě vizuálních výstupů i podrobné informace o technických parametrech, záruce a dalších přednostech. Získáte možnost oslovit zájemce, kteří doposud nad vámi vyráběným typem krytiny nepřemýšleli, nebo si jeho volbou nebyli jistí. Nasměrujte je, poskytněte jim relevantní informace a názorně jim ukažte, že na jejich domě bude vaše krytina vypadat perfektně.
V našem Návrháři střech mají prostor nejen velcí, ale i ti nejmenší výrobci střešních krytin. I když jejich jména nejsou tak zvučná, získají příležitost vyniknout. Uživatelé totiž zkouší různé varianty primárně ne podle značky, ale vzhledu, který je oslovuje.
Využívejte Návrháře střech pod vlastní značkou
Uchopte Návrháře střech po svém a zásadně podpořte propagaci vlastní značky. Získáte mocný nástroj, který využijete napříč všemi kanály. Vizualizací s využitím umělé inteligence oslovíte nové, váhající i stávající zákazníky. Získáte náskok před konkurencí, ať už patříte mezi přímé výrobce, nebo dodavatele stavebnin.

S Návrhářem střech pod vaší značkou budete vyčnívat mezi konkurencí
Připravíme vám individuální řešení pro implementaci na firemní web – s vaší značkou a v grafice, která bude souznít s interním design manuálem. Žádná konkurence, jen vaše produkty. Přehledné srovnání a všechny důležité informace budou na jednom místě. Propagace a způsob využití Návrháře bude jen ve vašich rukou.
Možností máte nespočet:
• Sociální sítě – vizuální stránka přitahuje. Oslovte širokou veřejnost a prostřednictvím Návrháře přiveďte uživatele na své profily nebo rovnou na web. Díky vizualizaci si k vašim výrobkům najdou cestu.
• PPC – využijte nástroj k vizualizaci jako konkurenční výhodu ve svých PPC kampaních. Vytvořte nový důvod, proč uživatele přivést na váš web.
• Remarketing – odstraňte obavy potenciálních zákazníků, kteří váš web už navštívili, ale neudělali žádnou akci. Pomocí remarketingu jim představte Návrháře, díky kterému se k vám rádi vrátí.
• Sdílení – výstupy z Návrháře jsou předurčené ke sdílení. Zájemci o novou střechu se často radí, a to jak mezi nejbližšími (např. prostřednictvím e-mailu), tak širší veřejností (např. prostřednictvím skupin na Facebooku). Vizuály vašich krytin se společně s informacemi o značce budou organicky šířit.
• Veletrhy – prezentujete se na veletrzích? Ukažte návštěvníkům, jak by vaše krytiny vypadaly přímo na jejich střeše. Odlište se od ostatních a přitáhněte davy ke svému stánku.
• Sdílení – výstupy z Návrháře jsou předurčené ke sdílení. Zájemci o novou střechu se často radí, a to jak mezi nejbližšími (např. prostřednictvím e-mailu), tak širší veřejností (např. prostřednictvím skupin na Facebooku). Vizuály vašich krytin se společně s informacemi o značce budou organicky šířit.
• Veletrhy – prezentujete se na veletrzích? Ukažte návštěvníkům, jak by vaše krytiny vypadaly přímo na jejich střeše. Odlište se od ostatních a přitáhněte davy ke svému stánku.
• Sběr dat – získejte interní analytický nástroj, který využijete při dalším rozvoji plánovaných strategií. V okamžiku se například dozvíte, které typy vašich krytin jsou z hlediska barvy či struktury nejžádanější.
Aby byl Návrhář střech účinným marketingovým nástrojem, pracujeme s reálnými daty od našich partnerů – výrobců krytin. Získali jsme je formou dotazníků, z nichž vyplývá řada doporučení a překvapivých závěrů. Pokud byste s praktickým využitím a uchopením Návrháře tápali, rádi vám výstupy z dotazníků poskytneme.
Věrné simulace krytin zákazníky uchvátí
Za současnou podobou Návrháře stojí 3 roky intenzivního vývoje. Během této doby jsme mimo jiné pečlivě zjišťovali potřeby uživatelů i výrobců/dodavatelů, prováděli interní průzkumy i uživatelské testování. Výsledkem úsilí je online aplikace s:
• intuitivním a uživatelsky přívětivým rozhraním,
• vysokou mírou automatizace (autodetekce bodů, vyhledání oken a dalších výřezů),
• pokročilými funkcemi (možnost přidání střešních oken či solárních panelů),
• rychlou odezvou a minimální chybovostí,
• věrnou simulací reálné krytiny ve Full HD kvalitě,
• adekvátní úrovní zabezpečení a ochrany údajů v souladu s GDPR.
• vysokou mírou automatizace (autodetekce bodů, vyhledání oken a dalších výřezů),
• pokročilými funkcemi (možnost přidání střešních oken či solárních panelů),
• rychlou odezvou a minimální chybovostí,
• věrnou simulací reálné krytiny ve Full HD kvalitě,
• adekvátní úrovní zabezpečení a ochrany údajů v souladu s GDPR.
Podrobnosti o používání a výhodách aplikace z pohledu uživatele naleznete na podstránce našeho webu, kde se dozvíte také o další variantě v podobě mobilní aplikace.
Ať už máte zájem o zařazení produktů do veřejně dostupného Návrháře na portále, nebo vás zaujala možnost integrace pod vlastní značkou, napište nám na info@krytiny-strechy.cz nebo vyplňte formulář níže. Navrhneme pro vás řešení, které bude vaší marketingové strategii vyhovovat.
Ukázky vytvořených vizualizací